Sophia Olivia

Fordítsd vissza a telefont / tabletet a weboldal használatához.

25.000.- felett INGYENESEN SZÁLLÍTUNK!

Általános Szerződési Feltételek

A sophiaolivia.hu webáruházban (“Webáruház”) történő vásárlással, rendeléssel, illetve a sophiaolivia.hu honlap bármely más módon történő használatával a Webáruház üzemeltetője és a vásárló, illetve a honlap felhasználója között (“Vásárló”) szerződés jön létre. A jelen Általános Szerződési Feltételek (“ÁSZF”) tartalmazza a Felek közötti szerződéses jogviszony részletes feltételeit, amelyet a Vásárló a Webáruház igénybevételével elfogad.

FOGALMAK
Felek: Üzemeltető és Vásárló együttesen
Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy
Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül
Webáruház: sophiaolivia.hu weboldal, amely a szerződés megkötésére szolgáló weboldal
Szerződés: Üzemeltető és Vásárló között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés

1. ÁSZF ELFOGADÁSA
1.1. Az ÁSZF elérhetősége: www.sophiaolivia.hu/aszf
1.2. Az ÁSZF a fenti elérhetőségen teljes terjedelmében, letölthető formátumban valamennyi Vásárló rendelkezésére áll. Az ÁSZF elfogadásáról a Vásárlónak nyilatkoznia kell, amelynek hiányában rendelés felvételére nincsen mód.
1.3. Vásárló elfogadja, hogy a Felek között létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, továbbá hogy a jelen ÁSZF teljes egészében a létrejött szerződés részévé válik.

2. ADATVÉDELEM
2.1. A Webáruház a vásárlásokkal, illetve a honlap felhasználásával kapcsolatos valamennyi adatot az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (“Infotv.”) rendelkezéseinek megfelelően, kizárólag célhoz kötötten és a szükséges ideig kezeli. Az adatok kezelésének és védelmének részletes feltételeit a Webáruház Adatvédelmi nyilatkozata tartalmazza.
2.2. Az Adatkezelési tájékoztató elérhetősége: www.sophiaolivia.hu/adatkezelesi-tajekoztato

3. A WEBÁRUHÁZ
3.1. A Webáruház elérhetőségei
Honlap címe: www.sophiaolivia.hu
Email: info.sophiaolivia@gmail.com
Telefon: –

3.2. A Webáruház üzemeltetője (“Üzemeltető”):
Böcsödi Krisztina Éva Egyéni Vállalkozó
Székhely: 4200 Hajdúszoboszló, Erkel Ferenc utca 24.
Nyilvántartási szám: 54710816
Adószám: 55961888-1-29

3.3. A Webáruház Ügyfélszolgálata a fenti email elérhetőségeken áll a Vásárlók rendelkezésére. A Webáruház kizárólag a fenti online felületen érhető el, fizikai üzlethelyiséget, illetve fizikai Ügyfélszolgálatot nem tart fenn.

3.4. A tárhelyszolgáltató adatai
Rackforest Kft.
Honlap címe: www.rackforest.hu
Székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.
Telefon: +36 (70) 362 4785
E-mail: info@rackforest.com

4. VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK
4.1. A Webáruház bárki által, regisztráció nélkül igénybe vehető.
4.2. A Webáruházban vásárlásra kizárólag elektronikus úton van lehetőség. Telefonos és személyes rendelésfelvételt az Üzemeltető nem biztosít. A rendelésnek minimális értéke nincs. A rendeléskor megadott adatok helyességéért a Vásárló felel. A tévesen vagy helytelenül megadott adatokból, különösen a helytelen szállítási címből eredő károkat, illetve többletköltséget Vásárló viseli.
4.3. A Vásárló a Webáruház termékei közül a kiválasztott terméket a “Kosár” gomb megnyomásával a virtuális kosárba helyezheti. A Kosár “Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét, beleértve a szállítási költséget. A Vásárló itt ellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A Kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. A rendelés elküldésére a “Pénztár” gomb, majd a szállítási és számlázási adatok kitöltését követően a „Megrendelés” megnyomásával van lehetőség.
4.4. A rendelés elküldése előtt a Kosár tartalma a Vásárló döntése szerint módosítható vagy törölhető. Az adatbeviteli hibák a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt javíthatóak. A „Megrendelés” gomb megnyomását követően a rendelés csak email-en keresztül a rendelésszám megadásával törölhető, az esetleges adatbeviteli vagy egyéb hibákat a Vásárló köteles az Üzemeltetőnek email-ben haladéktanul jelezni, amelynek elmulasztásából eredő károkat Vásárló köteles viselni.
4.5. A rendelések feldolgozását az Üzemeltető folyamatosan végzi, de az legkésőbb a rendelés elküldését követő 1 munkanapon belül megtörténik. A rendelésről a Vásárló először egy automatikus értesítést kap a rendelés elküldéséről, amely azonban még nem jelenti a rendelés Üzemeltető általi elfogadását. A rendelés elfogadásáról és teljesítéséről valamennyi szükséges adattal, illetve annak elutasításáról az Üzemeltető a legkésőbb a rendelés elküldését követő 1 munkanapon belül visszaigazolást küld a Vásárló részére email-ben. A Webáruházban elérhető termékekre vonatkozó készlet-, illetve raktár-információk a valóságtól eltérhetnek, amellyel kapcsolatban Üzemeltető a felelősségét kizárja. Amennyiben valamely megrendelt termék nem elérhető, a visszaigazolásban az Üzemeltető a Vásárlót erről tájékoztatja.
4.6. A Vásárló az elküldött rendeléséhez kötve van, mentesül azonban az ajánlati kötöttség alól, amennyiben a rendelés elküldését követő 1 munkanapon belül nem kapja meg az Üzemeltető visszaigazolását a rendelés elfogadásáról. Amennyiben Vásárló az 1 munkanapos határidőn túl, a visszaigazolás hiánya miatt a megrendelt termékre mégsem tart igényt, erről köteles az Üzemeltetőt haladéktalanul emailben értesíteni. Ennek elmulasztásából eredő valamennyi kár Vásárlót terheli. A Vásárló ilyen értesítésének hiányában az Üzemeltető jogosult 1 munkanapon túl is a Vásárló rendelésének teljesítése iránt intézkedni.
4.7. A felek közötti szerződés a rendelés elfogadásáról szóló visszaigazolás Üzemeltető általi elküldésével jön létre. A szerződés az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény értelmében elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül. Amennyiben Vásárló a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy („Fogyasztó”), a szerződés a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései értelmében egyben fogyasztói szerződésnek is minősül és arra a fogyasztói szerződésre irányadó rendelkezések is vonatkoznak.

5. TERMÉKEK
5.1. A Webáruház termékei a Sophia Olivia márka ruhadarabjai, illetve egyéb francia, olasz ruhadarabok.
5.2. A Webáruház honlapján valamennyi termék leírása megtalálható. A termék képek a valóságos terméket mutatják be. Ezeket a képeket az Webáruház üzemeltetője készített. A Webáruházban található képeket és szövegeket és minden egyéb információt szerzői jogok védik, azok felhasználása engedélyköteles.

6. ÁRAK ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK
6.1. Az árak a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyek az egyes termékek részletes leírásában találhatók. Az árak bruttó árak, amelyek nem tartalmazzák azonban a szállítási költséget. A szállítási költséget a rendeléskor a Kosár automatikusan felszámítja.
6.2. Az üzemeltető fenntartja a jogot, hogy az árakat bármikor megváltoztassa. Az árváltoztatás a már visszaigazolt rendeléseket nem érinti. Visszaigazolásként a rendelés összeállításáról szóló e-mail a mérvadó, az automatikusan küldött rendelésösszesítő nem számít visszaigazolásnak.
6.3. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
6.4. Előre fizetés banki utalással esetén Vásárló a vásárlás összértékét (termék(ek) ára + szállítási költség) átutalással egyenlíti ki. Az előre utalás fizetési határideje 1 nap. A fizetési határidő lejárta után az Üzemeltető törli a megrendelést. Kérjük, hogy a megjegyzés rovatba írja be a megrendelés számát, melyet a vásárlás után küldött visszaigazoló e-mail tartalmaz.

A számla kiállítója: Böcsödi Krisztina Éva Egyéni Vállalkozó, 4200 Hajdúszoboszló, Erkel Ferenc utca 24.
A számla a csomaggal együtt fog megérkezni a Vásárlónak.

6.5. Utánvétes fizetésre nincs lehetőség!

7. SZÁLLÍTÁSI MÓDOK ÉS FELTÉTELEK
7.1. A megrendelt terméke(ke)t a(z) MPL futárszolgálat szállítja ki és kézbesíti a Vásárló által megadott szállítási címre. Az Üzemeltető kizárólag magyarországi címre kézbesítteti a termékeket a jelen ÁSZF szerinti szállítási díjakon. A kézbesítés részletes feltételeire a Futárszolgálatok általános üzleti feltételei és az adatvédelemre vonatkozó szabályai irányadóak.
7.2. Az Üzemeltető törekszik arra, hogy a csomag kézbesítésére legkésőbb a rendelés visszaigazolását követő harmadik munkanapon sor kerüljön. Üzemeltető kizárja a felelősségét azzal kapcsolatban, ha a fenti szállítási határidő betartására bármely okból nincs lehetőség. Ilyen esetben a Vásárlót emailben értesíti a szállítás várható időpontjáról. Az Üzemeltető a rendelések feldolgozását munkaidőben folyamatosan végzi, az adott munkanapon 10:00-ig visszaigazolt rendelések jellemzően aznap kerülnek átadásra a Futárnak annak érdekében, hogy a kézbesítés minél hamarabb megtörténhessen. Az adott munkanapon 10:00 után visszaigazolt rendeléseket jellemzően a következő munkanapon kerülnek átadásra a Futárnak.
7.3. A Vásárló szállítási címnek olyan címet köteles megadni, amelyen a csomagot munkanapokon át tudja venni. Sikertelen kézbesítési kísérlet esetén a Futár a megadott telefonszámon érdeklődik vagy értesítést hagy a következő munkanapi kézbesítésről. A szállítási cím valótlanságával, helytelenségével vagy elégtelenségével kapcsolatban felmerülő károkért Vásárló felel.
7.4. A szállítás díját a Vásárló köteles a megrendelt termékek vételárán felül, azzal egyidejűleg rendelésenként megfizetni. A szállítás díját a Kosár automatikusan számítja fel.
7.5. A szállítási díjak (az ár bruttóban értendő):

SZÁLLÍTÁSI MÓD SZÁLLÍTÁSI DÍJ
MPL futárszolgálat, előre fizetés banki átutalással (1-4 munkanap) 1630 Ft
MPL futárszolgálat, előre fizetés banki átutalással (1 munkanap) 1990 Ft
MPL futárszolgálat, előre fizetés banki átutalással (Postán maradó) 990 Ft

7.6. A Vásárló köteles a csomag átvételekor annak sértetlenségét és tartalmát ellenőrizni és a Futár részére az átvételről átvételi elismervényt aláírni. A sérült vagy hiányos csomagot a Vásárló köteles a Futárnak az átvételkor jelezni és erről jegyzőkönyvet felvenni. Ennek hiányában az Üzemeltető a csomag sértetlenségével vagy hiánytalanságával kapcsolatos kifogást nem fogad el. A Vásárló a csomag átvételével igazolja, hogy az külsőleg és tartalmában megfelelt a rendelésének.

7.8. Szállítási módok

Házhoz szállítás – MPL

  • Házhoz szállítás esetén a Vásárlót a termék árán felül további díj terheli alkalmanként, amelyet az Üzemeltető a számlán is feltűntet.
  • A Vásárló megrendelheti és átveheti a megvásárolt árut közvetlenül az otthonában. A szállításról az Üzemeltető partnere a Magyar Posta Zrt. – MPL Futárszolgálat végzi. Az MPL Futárszolgálat szállítási feltételei részletesen megtekinthetőek a Magyar Posta Zrt. postai szolgáltatások általános feltételei között.

Ingyenes szállítás

  • Az Üzemeltető felkínálhat a Vásárló számára ingyenes szállítási lehetőséget bizonyos kiemelt termékek, vagy időszakos akciók keretében. Ebben az esetben az Üzemeltető nem terhel
    semmilyen szállítási költséget Vásárlóra.
  • Az Üzemeltető az ingyenes szállítás lehetőségéről a Webáruház “Kosár” vagy “Pénztár” oldalon kínálja fel a Vásárló számára ezt a lehetőséget.

8. ELÁLLÁSI JOG
8.1. A “17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről” alapján a Vásárló elállhat a vásárlástól a termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül, abban az esetben, ha a termék sértetlen, vagyis újra eladható állapotban van. Ezen esetben a visszaküldés díja a Vásárlót terheli. A vissza szállítási költséget az Üzemeltető nem téríti vissza. Az elállási szándék jelzését (14 munkanapon belül) az info.sophiaolivia@gmail.com email címre küldve fogadjuk!
8.2. Az Üzemeltető a vásárlás összegét a termék visszaérkezése után, 30 napon belül visszafizeti. Az Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kár megtérítését. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért az Üzemeltető felelősséget nem vállal!
8.3. Ha a Vásárló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Üzemeltető legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 30 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. A visszatérítés során banki átutalásos fizetési módot alkalmaz az Üzemeltető, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.

9. GARANCIA, SZAVATOSSÁG
9.1. Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti!

9.2. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

9.3 Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított fél éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

10. FELELŐSSÉG
10.1. Az Üzemeltető kizárja a felelősségét a Webáruház használatával kapcsolatban a Vásárlónál felmerülő technikai hibákért és kommunikációs problémákért.

11. PANASZOK
11.1. A Vásárló jogosult a panaszát az Üzemeltető bármely elérhetőségén bejelenteni. Az Üzemeltető a telefonon bejelentett panaszt lehetőség szerint nyomban kivizsgálja és erről feljegyzést készít. Amennyiben erre nincs lehetőség, illetve az írásban bejelentett panaszra legkésőbb a panasz bejelentését vagy kézhezvételét követő 30 napon belül írásban válaszol. A panasz elutasítása esetén annak indokairól a Vásárlót tájékoztatja.
11.2 Üzemeltető tájékoztatja a Fogyasztót, hogy panaszával vagy igénye érvényesítésével más utat is igénybe vehet, különösen panaszát a fogyasztóvédelmi hatóságnak bejelentheti, a fogyasztóvédelmi Hajdu-Bihar megyei Békéltető Testület (4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.; Telefon: +36 52 500 710; e-mail: bekelteto@hbkik.hu) eljárását kezdeményezheti, illetve igényét bírósági úton érvényesítheti.

12. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
12.1. A felek közötti szerződésre a magyar jog az irányadó. A szerződés nyelve a magyar.
12.2. A jelen ÁSZF-hez magatartási kódex nem tartozik, illetve magatartási kódex a felek jogviszonyára nem irányadó.
12.3. Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF rendelkezéseit bármikor módosítsa. A módosítások a Webáruház honlapján történt közzétételtől hatályosak és az azt követően létrejött jogviszonyokra terjed ki.
12.4. Vásárló tudomásul veszi, hogy a megkötött szerződéseket az Üzemeltető nem iktatja, ezek utólag nem hozzáférhetők, ezért nem minősülnek írásban megkötött szerződésnek. Vásárló elfogadja, hogy a rendeléseket Üzemeltető elektronikusan automatikusan tárolja a rendelés teljesítése érdekében, azonban saját Fiókjában kizárólag a Regisztrált Felhasználók tudják a rendelés teljesítését követően is visszakeresni.
12.5. A termék feletti tulajdonjog a vételár teljes kiegyenlítésével száll át a Vásárlóra.
12.6. A Webáruház honlapján elhelyezett valamennyi tartalom szerzői jogi oltalom alatt áll, amelynek jogosultja az Üzemeltető. Harmadik személy nem jogosult a Webáruházban szereplő bármely tartalmat vagy annak egy részét az Üzemeltető előzetes írásbeli engedélye nélkül bármely módon felhasználni.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2020.06.01.

Kövess az Instagramon is!
Kövess minket a @SOPHIA.OLIVIA.HUNGARY Instagram oldalon is!
Bankkártyás fizetés barionnal